DSE本地升學出路
高中老師學與教
334學生知多D
新學制家長小百科
 
DSE

16歲Band 3港隊田徑運動員吐苦水 搭車被標籤壞學生 家人話「搵唔到食」

14 Sep 2020
一名16歲學生田徑運動員,在facebook群組「名校secret」發文,寫下自己近日的遭遇。他是一名代表過香港田徑代表隊出賽的Band 3學生,而且出賽成績不俗,曾經打破學界紀錄,又贏過海外比賽。

他指有日乘坐交通工具時,遭隔壁的師奶指?他和她的兒子說「讀唔到書就係讀依啲爛仔學校㗎啦!」該名Band 3學生形容當時只是坐?溫書,不明白為何會被那名師奶指?罵。他又指有部分Band 1及2學生真的以為Band 3學生不用讀書,每天上學只是打架和睡覺。

他續指,除了街外人會標籤Band 3學生外,就連家人亦不遑多讓,他稱即使自己以運動員身分考DSE獲得3322成績入讀大學,家人仍然會覺得他沒出色,田徑只是為個興趣,「搵唔到食」,但他自問自己憑努力鍛煉,為未來鋪路,卻慘遭家人看不起,故衷心希望他人不要以有色眼鏡看待所有Band 3學生。

有網民留言鼓勵他「只要將來有一份工作,唔會有人介意你讀咩中學。人生最重要對得起自己。以前讀Band 1果陣就已經覺得Band2、3?學生搞活動特別叻!唔需要太介意其他人既目光。」、「佢地證明唔到你唔做運動員就可以考到好既成績,所以唔洗理佢地,呀爸呀媽都係咁話。放返個重心係自己到,起碼你善用到自己運動員既身分入到大學,依個係你自身有既價值。」「我從來都唔敢話人垃圾,所有人都有專長。只可惜香港考試制度以及社會風氣埋沒咗好多『非主流』人才。」「我從來都唔覺得Band 3學生係垃圾,嗰啲自以為事唔肯進步唔肯學習?人先係垃圾。」
新學制學生多元出路
大學聯招時間表
星島新聞集團 星島日報 The Standard